Webinar Przemysłu Przyszłości: Pracownik w czasach pandemii

19.05.2020

Czy przemysł 4.0 jest rozwiązaniem na ten i nadchodzące potknięcia globalnej gospodarki? W spotkaniach z przedstawicielami polskich firm postaramy się przedstawić jak wdrożenia różnych aspektów p4.0 (technologicznych i organizacyjnych) przyczyniły się do podtrzymania i rozwoju działalności firm w obliczu pandemii koronawirusa.

Podczas kolejnego z cyklu wydarzenia poruszymy zagadnienia związane z zarządzaniem zasobami ludzkim w kryzysowym czasie. Czy podejście do zarządzania zasobami ludzkimi zmieni się? W jaki sposób? Jak skutecznie pozyskiwać odpowiednich pracowników i w jaki sposób zatrudniać ich "bezkontaktowo"? Jak chronić informacje firmowe w świecie pracy zdalnej? Czy kryzys spowodował zwiększenie zaufania do pracowników? Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć podczas trzech prezentacji z naszymi gośćmi.

Agenda

10:00 Otwarcie pokoju konferencyjnego
10:10 – 10:30

Platforma Przemysłu Przyszłości – przedstawienie

Przedstawienie Organizatora spotkania oraz oferowanych przez niego narzędzi dla polskich przedsiębiorców.

10:30 – 10:50

„Przecież tam i tak wszyscy pracowali zdalnie”, czyli o wyzwaniach HR w zdalnym zarządzaniu i rekrutacji.

Nika Darowska – HR Manager w 11bit studios S. A. opowie o wyzwaniach działu HR związanych z utrzymaniem w działaniu firmy w trakcie social-distancingu. COVID spowodował wdrożenie adaptacji posiadanych narzędzi do zarządzania całą organizacją oraz wywołał transformację w procesach (zdalnej) rekrutacji.

10:50 – 11:00 Sesja pytań / odpowiedzi
11:00 – 11:20

Przemysł przyszłości i zarządzanie personelem z perspektywy COVID-19.

Dr Piotr Kaczmarek-Kurczak przedstawi analizy i przewidywania dotyczące potencjalnego wpływu pandemii Covid19 na aktywności związane z cyfryzacją, automatyzacją i robotyzacją w przemyśle, biorąc pod uwagę utrzymanie i budowanie zasobów ludzkich na miarę przemysłu przyszłości.

11:20 – 11:30 Sesja pytań / odpowiedzi
11:30 – 11:50

Trendy w rekrutacji w czasie COVID 19 - TalentLink jako przykład narzędzia do digitalizacji procesu rekrutacji.

Michał Karlikowski – jest dyrektorem zarządzającym w Kalatea sp. Z o.o. oraz konsultantem wdrożeniowym TalentLink. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami i portfelami projektów, wdrażaniu systemów informatycznych dla działów HR i opowie o tym jak zmieniają się trendy w rekrutacji w czasie COVID 19 i jak narzędzia do digitalizacji procesu rekrutacji mogą nam w tym pomóc.

11:50 – 12:00 Sesja pytań / odpowiedzi
12:00 – 12:05 Podsumowanie / zaproszenie
12:05 – 12:15 Otwarcie czatu w pokoju konferencyjnym

Warunki uczestnictwa

 Webinar jest darmowy.

Obowiązuje limit miejsc, dlatego prosimy o rejestrację na wydarzenie.

Rejestracja odbywa się na zewnętrznej stronie, której administratorem jest Platforma Przemysłu Przyszłości.

Aby zarejestrować się prosimy kliknąć w poniższy link. 

 

Rejestracja na webinar

 

W przypadku używania programów blokujących reklamy prosimy o wyłączenie go na czas rejestracji.

Rejestracja zakończona

Zapraszamy na inne wydarzenia

Organizator

Platforma Przemysłu Przyszłości

Kontakt do koordynatora

Przemysław Kowalski
tel. +48 607 154 684

Udostępnij wydarzenie